sobota, 19 września 2015

Bayer 04 Leverkusen 2015/16 - 19.09.215

Cze

Dzisiaj trzy autografy, które otrzymałem wczoraj od Bayeru Leverkusen. Niema się co zbytnio rozpisywać... Standardowy jak na niemieckie kluby list z prośbą, koperta zwrotna i 1 euro. Odpowiedź szybka w około tydzień czasu i otrzymałem w liście zwrotnym trzy autografy o które prosiłem czyli:

Karim Bellarabi, Hakan Calhanoglu i Christoph Kramer. Wszystkie odręczne. Pozdrawiam


Bayer 04 Leverkusen
Autogrammkartenservice/Frau Rohwer
Bismarckstr. 122 - 124
51373 Leverkusen
Germany

3 komentarze :

  1. Gratuluję !
    Ponoć wysyłają 5 autografów w jednym liście - sprawdzę, bo też pisałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy ile eurosów wrzucisz im w liście, mi odpisali z cennikiem, że
      3 są darmowe, a jak chce więcej to prawie 10 euro pełny zestaw w razie następnego listu.
      powodzenia

      Usuń