poniedziałek, 7 września 2015

#2 FC Basel 1893 - 07.09.15

Siema

Dzisiaj otrzymałem list od szwajcarskiego klubu FC Basel. Jest to druga odpowiedź od tej drużyny, wcześniej przyszło do mnie pięć kart z autografami losowymi. Tym razem prosiłem o trzy następne karty z podpisami w celu poszerzenia tej kolekcji. Na tą chwilę z Bazylei mam już łącznie osiem autografów.
Kolekcję uzupełniają Ci oto zawodnicy: Jean-Paul Boetius, Taulant Xhaka, Birkir Bjarnason.
Autografy zdobyte w najprostszy sposób drogą mailową, cieszę się bo otrzymałem te podpisy o które prosiłem no i karty na nowy sezon.
P.S. W dziale Wymiana mały update dodałem autografy, karty panini, znaczki kolekcjonerskie czy też nadruki... jeśli jesteś czymś zainteresowany(-a) i zechcesz się wymienić za jakieś autografy to pisz na mojego maila... oraz dodałem nową kategorię Moje autografy która pomału z dnia na dzień uzupełnię wszystkimi autografami jakie posiadam nie tylko tymi z bloga, proszę o trochę cierpliwości. Pozdrawiam


2 komentarze :