środa, 28 października 2015

Ruud Van Nistelrooy - 28.10.15

Hej

Dzisiaj list od znakomitego napastnika reprezentanta Holandii czyli Ruud Van Nistelrooy.

"Van Gol" w trakcie kariery piłkarskiej występował w takich klubach jak PSV, Manchester United, Real Madryt, HSV czy też Malaga.

W reprezentacji Oranje wystąpił w 70 meczach strzelając 35 goli.

Odpowiedź otrzymałem listownie pisząc na adres Akademii piłkarskiej Ruuda łatwej do znalezienia w internecie.

W liście zwrotnym przyszło jedno z moich trzech zdjęć ale w to miejsce dostałem kartę z dedykacją.




5 komentarzy :

  1. Gratuluję :)
    Chciałem wysłać prośbę na ten adres, lecz nie byłem pewien czy dostanę odp. Teraz mam potwierdzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;3
    Zapraszam do Siebie :D http://aautografykrychypl2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń