niedziela, 17 maja 2015

Füchse Berlin Handball - 14.05.15

Siema

Dzisiaj na blog zamieszczę odpowiedź od niemieckiego klubu piłki ręcznej Füchse Berlin. W liście prosiłem o karty z podpisami zawodników, oczywiście dorzuciłem kopertę zwrotną i irc. Na odpowiedź czekałem krótko bo zaledwie tydzień. Po cichu liczyłem, że z końcem sezonu otrzymam więcej kart, jednak standardowo jak na niemieckie kluby przyszły trzy podpisane karty i jedna z maskotką klubową. Do mojej kolekcji trafiają zatem ci oto zawodnicy: Fabian Wiede, Paul Drux oraz Iker Romero z tego ostatniego podpisu jestem najbardziej zadowolony bo Iker jest doświadczonym i utytułowanym zawodnikiem reprezentantem Hiszpanii, z którą zdobył Mistrzostwo Świata w 2005 roku, Wicemistrzostwo Europy w 2006 roku, brązowy medal igrzysk Olimpijski w Pekinie 2008, a takie wiele innych tytułów indywidualnych i mistrzowskich.


5 komentarzy :